O firmie

Witamy na stronie firmy TUR S.C.

Nasza firma od 1996 roku specjalizuje się w sprzedaży i kompletnej obsłudze serwisowej wysokiej jakości urządzeń ogrodniczych i elektronarzędzi. Specjalizujemy się w sprzedaży:
-pilarek,
-kosiarek,
-kos,
-odśnieżarek
-i wielu innych sprzętów niezbędnych w codziennej pracy w ogrodzie, parku i lesie.

Przedsiębiorstwo posiada ugruntowaną pozycję na rynku i dobre kontakty z dostawcami i odbiorcami różnych usług. Współpracujemy z uznanymi na świecie profesjonalnymi korporacjami, takimi jak: Stihl, Viking, MTD, STIGA, AL-KO, BLACK& DECKER, BOSCH, MAKITA, ALPINA, De-WALT. Jesteśmy także TOP SERWISEM firmy BRIGGS & STRATTON. Głównymi klientami i odbiorcami Naszych usług są klienci indywidualni oraz instytucje, takie jak: jednostki Ochotniczej oraz Państwowej Straży Pożarnej, Gminne oddziały konserwacji terenów zielonych, Nadleśnictwa, Zakłady Usług Leśnych, Zakłady konserwacji terenów zielonych. Dzięki profesjonalnie prowadzonej obsłudze serwisowej sprzętu zakupionego przez klientów w innych punktach handlowych (np.: Castorama, OBI, Leroy Meriln, Praktiker, itp.) nie posiadających własnych serwisów, firma zyskuje potencjalnych kupujących na zakup kolejnych urządzeń w Naszym przedsiębiorstwie do pielęgnacji trawników, elektronarzędzi i innych maszyn. W punktach sprzedaży otrzymacie Państwo informacje na temat zakupionego sprzętu, sposobu jego użytkowania i konserwacji oraz ostrzenia łańcuchów tnących do pilarek. Proponowane przez Nas produkty objęte są serwisem w okresie gwarancji. Współpracując ze światowymi liderami produkującymi narzędzia i maszyny do lasu i ogrodu Nasza firma spełnia odpowiednie wymagania, co do standardu świadczonych usług, gdyż uważamy się za firmę konkurencyjną, stosującą najbardziej innowacyjne technologie dostępne na rynku.

W 2011 r., złożyliśmy wniosek o dofinansowanie projektu z funduszy strukturalnych, pn.: „Zwiększenie konkurencyjności i innowacyjności firmy TUR poprzez realizację nowej inwestycji polegającej na adaptacji budynku i zakupie nowych środków trwałych do wyposażenia kompleksu serwisowo-magazynowego w miejscowości Błonie”. 24 września 2013 roku została zawarta umowa o dofinansowanie projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 oraz ze środków budżetu państwa. Rzeczowa i finansowa realizacja projektu zakończyła się 29 sierpnia 2014 r.
W wyniku przedmiotowego projektu zrealizowano:
-adaptację budynku na cele kompleksu serwisowo-magazynowego oraz część biurową,
-wyposażenie obiektu w sprzęt biurowy, regały magazynowe, zestawy komputerowe, serwer, centrale telefoniczną, telefony IP z oprzyrządowaniem, lady, stoły warsztatowe,
-zakup i wdrożenie technologii kodów kreskowych, infrastruktury i oprogramowania informatycznego oraz telefonicznego, a także platformy marketingowo-serwisowej,
-zakup i wdrożenie innowacyjnej technologii dotyczącej komputerowego sposobu diagnozowania urządzeń przeznaczonych do serwisowania.

Wynikiem tych usprawnień jest możliwość zamawiania, np.: telefonicznie, przez Internet, wybranych modeli urządzeń, które mogą być odbierane osobiście lub dostarczane do wybranego miejsca, i które będą serwisowane, w tym samym miejscu, bez konieczności przemieszczania się pomiędzy różnymi punktami, miejscami. Ważniejszym elementem projektu było wprowadzenie nowych usług poprzez zastosowanie najnowocześniejszej i najbardziej innowacyjnej technologii dotyczącej komputerowego sposobu diagnozowania urządzeń przeznaczonych do serwisowania, naprawy. Proponowany system pozwoli na świadczenie kompleksowych usług w dziedzinie serwisowania narzędzi, który polega na połączeniu zepsutego urządzenia, maszyny z komputerem za pomocą modułu diagnostycznego, w wyniku czego zostaje dokonana szybka i precyzyjna ocena naprawy, bez konieczności rozkładania zepsutej maszyny na części, co jest bardziej pracochłonne. Komputerowa diagnoza serwisowanego urządzenia doprowadzi do wyeliminowania wszelkich pomyłek podczas przeprowadzanej weryfikacji usterek, a także archiwizacja tych danych na serwerze poprzez wdrożenie platformy marketingowo-serwisowej. Platformy marketingowo-serwisowej wprowadza nowy model funkcjonowania i zarządzania firmą. Nastąpiła nowa organizacja komunikacji wewnątrz firmy oraz komunikacji pomiędzy firmą a klientem poprzez wdrożenie platformy. Skutkiem tego są następujące usprawnienia w obszarach:
-DLA MONTERÓW - poprzez wprowadzenie systemu kodów kreskowych,
-KOMUNIKACJI WEWNĄTRZ FIRMY ORAZ KOMUNIKACJI MIĘDZY FIRMĄ A KLIENTAMI wprowadzony zostanie automatyczny system powiadamiania klienta poprzez e-mail/sms o dokonanych naprawach w serwisie,
-W PROCESIE MAGAZYNOWANIA - wykorzystanie kodów kreskowych,
-CONTACT CENTER - zastosowanie cyfrowej telefonii IP,
-DLA PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH - poprzez system mobilne biuro,
-SYSTEMU INFORMATYCZNEGO - aplikacje mobilne i serwis internetowy.
Wszystkie ww. ułatwienia są innowacjami na skalę przedsiębiorstwa, natomiast zastosowanie połączenia oprogramowania serwisowego, systemu automatycznych powiadomień wysyłanych przez sms-a lub e-mail wraz z platformą handlową są innowacją branżową. Wszystkie opisane powyżej usprawnienia mają na celu zwiększenie konkurencyjności Naszej firmy i jej innowacyjności, żeby wizyta w Naszym sklepie bądź serwisie była samą przyjemnością.

Zachęcamy do odwiedzania naszych sklepów w Grodzisku Mazowieckim i Błoniu.